Praca z uczniem zdolnym

O uczniu zdolnym mówimy w odniesieniu do dzieci, które przejawiają wysokie zdolności intelektualne. Ponadprzeciętne zdolności takiego ucznia stawiają przed nauczycielem wyzwanie. Czy nauczyciel powinien opierać się na samej obserwacji czy jednak powinien zastosować rozwiązania, które doprecyzują obszary zdolności dziecka? Jak ważny jest dobór form nauczania dla takich uczniów i jak rozwijać zdolności dziecka?O uczniu zdolnym mówimy w odniesieniu do dzieci, które przejawiają wysokie zdolności intelektualne. Ponadprzeciętne zdolności takiego ucznia stawiają przed nauczycielem wyzwanie. Czy nauczyciel powinien opierać się na samej obserwacji czy jednak powinien zastosować rozwiązania, które doprecyzują obszary zdolności dziecka? Jak ważny jest dobór form nauczania dla takich uczniów i jak rozwijać zdolności dziecka?

 

Czas trwania szkolenia:

  • 3-4 godz

 

Adresaci szkolenia:

  • Nauczyciele, pedagodzy i specjaliści pracujący z uczniami w placówkach oświatowych.

 

Cel szkolenia: 

  • Zapoznanie Uczestników z istotą pracy z uczniem zdolnym,
  • Nabycie wiedzy i umiejętności określania potrzeb ucznia zdolnego.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • Zrozumienie istoty pracy z uczniem zdolnym,
  • Poznanie możliwości rozwojowych uczniów zdolnych, praktyczne określenie potrzeb edukacyjnych dziecka,
<< wstecz