Istotą pracy z dzieckiem z ADHD jest wiedza na temat samej choroby oraz przekonanie o korzyściach oddziaływań terapeutycznych wobec takiego ucznia. Nauczyciele pracujący z dzieckiem nadpobudliwym ruchowo wiedzą jak ciężka jest to praca i ile wymaga cierpliwości. Uczestnicy szkolenia poznają przykładowe scenariusze pracy z dziećmi z ADHD w klasie ale także w domu, do wykorzystania podczas rozmów z rodzicami.Istotą pracy z dzieckiem z ADHD jest wiedza na temat samej choroby oraz przekonanie o korzyściach oddziaływań terapeutycznych wobec takiego ucznia. Nauczyciele pracujący z dzieckiem nadpobudliwym ruchowo wiedzą jak ciężka jest to praca i ile wymaga cierpliwości. Uczestnicy szkolenia poznają przykładowe scenariusze pracy z dziećmi z ADHD w klasie ale także w domu, do wykorzystania podczas rozmów z rodzicami.
Czas trwania szkolenia:
3-4 godz.
Adresaci szkolenia:
- Nauczyciele, pedagodzy i specjaliści pracujący z uczniami z ADHD w placówkach oświatowych,
- Psychologowie i pedagodzy z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych.
Cel szkolenia:
Zapoznanie Uczestników z metodami wspierania rozwoju uczniów nadpobudliwych ruchowo w codziennej pracy.
Korzyści dla uczestnika:
- Nabycie umiejętności konstruowania wielokierunkowego programu w odniesieniu do dzieci z ADHD,
- Praktycznie stosowanie zasad postępowania z uczniem nadpobudliwym ruchowo w terapii indywidualnej i grupowej,