Napisanie dobrego programu dla dziecka nie jest takie proste. Każde nauczanie jest specyficzne, indywidualne i niepowtarzalne. Budowa Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego wymaga czasu i głębokiej analizy potrzeb edukacyjnych ucznia. Nauczyciel powinien poznać dziecko w każdym aspekcie również w ciągłym kontakcie z rodzicami. Szkolenie pokaże Uczestnikom jak na bazie własnych obserwacji, każdy nauczyciel może skonstruować IPET
Napisanie dobrego programu dla dziecka nie jest takie proste. Każde nauczanie jest specyficzne, indywidualne i niepowtarzalne. Budowa Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego wymaga czasu i głębokiej analizy potrzeb edukacyjnych ucznia. Nauczyciel powinien poznać dziecko w każdym aspekcie również w ciągłym kontakcie z rodzicami. Szkolenie pokaże Uczestnikom jak na bazie własnych obserwacji, każdy nauczyciel może skonstruować IPET.
Czas trwania szkolenia:
- 3-4 godz
Adresaci szkolenia:
- Nauczyciele, pedagodzy i specjaliści pracujący z uczniami w placówkach oświatowych.
Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z budową Indywidualnego Planu Edukacyjno – Terapeutycznego.
Korzyści dla uczestnika:
- Uzyskanie praktycznych umiejętności budowy Indywidualnego Planu Edukacyjno – Terapeutycznego wraz z przykładami do wykorzystania w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych,