Każdy specjalista pomocy społecznej pracujący z drugą osobą (klientem, podopiecznym) doświadczył w swojej pracy trudnych momentów. Jednym z wielu problemów w pracy z klientami jest ich ogólna bezradność i brak wiary we własne siły. Oczekiwania społeczne wobec kadry pomocy społecznej w takim przypadku są ogromne, dotyczą skutecznego usamodzielnienia i podjęcia aktywności zawodowej przez taką osobę.
Szkolenie prezentuje metody pracy z osobami bezradnymi i uczy umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem jako podstawą do osiągnięcia sukcesu
Każdy specjalista pomocy społecznej pracujący z drugą osobą (klientem, podopiecznym) doświadczył w swojej pracy trudnych momentów. Jednym z wielu problemów w pracy z klientami jest ich ogólna bezradność i brak wiary we własne siły. Oczekiwania społeczne wobec kadry pomocy społecznej w takim przypadku są ogromne, dotyczą skutecznego usamodzielnienia i podjęcia aktywności zawodowej przez taką osobę.
Szkolenie prezentuje metody pracy z osobami bezradnymi i uczy umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem jako podstawą do osiągnięcia sukcesu.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie.
Cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników szkolenia z symptomami bezradności wśród klientów OPS oraz z zasadami przeciwdziałania temu zjawisku.
Czas trwania szkolenia:
- 1 dzień
Formuła szkolenia:
- Wykłady połączone z warsztatami.
Korzyści dla Uczestnika:
- Nabycie wiedzy i umiejętności przydatnych w pracy z bezradnym klientem pomocy społecznej,