Praca opiekunów osób chorych wymaga dużej dozy cierpliwości i czasu. Dobry opiekun potrafi pomóc osobie chorej ale również powinien odznaczać się specyficznymi umiejętnościami interpersonalnymi. Często nie zdajemy sobie sprawy jak mocna więź wytwarza się pomiędzy pracownikiem socjalnym a podopiecznym. Szkolenie pokazuje metody budowania trwałych więzi i relacji z osobami chorymi tak aby zechciały sobie pomóc. Tematyka szkolenia porusza również ważne zagadnienie wypalenia zawodowego towarzyszącego osobom wspomagającym klientów przewlekle chorych.
Praca opiekunów osób chorych wymaga dużej dozy cierpliwości i czasu. Dobry opiekun potrafi pomóc osobie chorej ale również powinien odznaczać się specyficznymi umiejętnościami interpersonalnymi. Często nie zdajemy sobie sprawy jak mocna więź wytwarza się pomiędzy pracownikiem socjalnym a podopiecznym. Szkolenie pokazuje metody budowania trwałych więzi i relacji z osobami chorymi tak aby zechciały sobie pomóc. Tematyka szkolenia porusza również ważne zagadnienie wypalenia zawodowego towarzyszącego osobom wspomagającym klientów przewlekle chorych.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie, Regionalnych Centrów Polityki Społecznej, Biur Pracy, kurateli sądowej.
Cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników szkolenia z charakterystyką pracy z klientem przewlekle chorym.
Czas trwania szkolenia:
- 1 dzień
Formuła szkolenia:
- Wykłady połączone z warsztatami.
Korzyści dla uczestnika:
- Nabycie wiedzy o specyfice relacji z osobą chorą,